Lancering Krachtenbundeling Smart Mobility tijdens Innovation Expo op 4 oktober in Rotterdam | Dutch Mobility Innovations

home "»" Communities "»" Dutch Mobility Innovations "»" artikelen "»" Lancering Krachtenbundeling Smart Mobility tijdens Innovation Expo op 4 oktober in Rotterdam
Dutch Mobility Innovations

Verlaat Community

Toevoegen nieuw tabblad

Voeg een hyperlink toe aan de communitynavigatie. U kunt linken naar interne of externe webpagina's. Voer de naam van het tabblad en de tab-URL in. Upload of kies een pictogram. Klik vervolgens op Opslaan.

De naam die in de navigatie van de Community verschijnt.
De url kan verwijzen naar een interne of externe webpagina.
Nog geen lid?Meld je Nu aan

Gem.: 0 / 5 (0stemmen)

Tijdens de komende Innovation Expo op donderdag 4 oktober aanstaande in Rotterdam, lanceren Rijk, 12 provincies en 5 grote steden de Krachtenbundeling Smart Mobility. Rond 14.30 uur zetten 6 bestuurders namens deze partijen gezamenlijk dit initiatief kracht bij op het podium van het Mobiliteitsplein in de Onderzeebootloods.

Belangstellenden zijn van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn. Uiteraard is er alle gelegenheid om dit te combineren met een bezoek aan het Mobiliteitsplein. Tal van partijen presenteren op het binnen- en buitenterrein van de Expo innovaties rond het thema 'Slimme en groene mobiliteit'.

Aanmelden voor de Innovation Expo kan via https://innovationexpo2018.nl/aanmelden/!